آدرس : کوی پونک، جنب شرقی م...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

مدرسه پسرانه بهارستان زنجان یکی از مدارس غیر انتفاعی این استان است که در ناحیه 1 واقع شده است. دبستان آن دارای دو دوره اول و دوم به  صورت مجزا بوده تا دانش اموزان بتوانند در فضایی آرام همراه با همسن و سالان خود به یادگیری و آموزش بپردازند. 

 ویژگی های مدرسه پسرانه بهارستان زنجان

این مدرسه یکی از بهترین مدارس استان زنجان بوده که 9 کلاس آموزشی دارد. به طور متوسط در هر کلاس تعداد 21 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند. با توجه به تعداد کم دانش آموزان، معلمان می توانند به خوبی برای هر کدام از دانش آموزان زمان و انرژی کافی اختصاص دهند. مساحت بنای آموزشی مدرسه 318 متر مربع بوده و دارای حیاطی بزرگ به مساحت 622 متر مربع است. این حیاط فضای کافی برای بازی و فعالیت های دانش آموزان را فراهم خواهد آورد. 

امکانات مدرسه پسرانه بهارستان زنجان

مدرسه بهارستان از جمله مدارس هوشمند در این استان به شمار می رود. از این رو دانش آموزان می توانند در کنار دروس پایه، با علم و تکنولوژی روز نیز آشنا شوند. فضای اموزشی هوشمند همچنین بستر مناسب برای استفاده از امکانات آموزشی مناسب توسط معلمان را نیز فراهم خواهد آورد. مدرسه دارای یک ورزشگاه اختصاصی است تا دانش آموزان بتوانند هم در زنگ های ورزش و هم در ساعات فوق برنامه خود، رشته ورزشی مورد علاقه خود را به طور حرفه ای دنبال کنند. 

دبستان پسرانه بهارستان زنجان همچنین دارای یک سایت کامپیوتر است تا در کنار کلاس های هوشمند، دانش آموزان بتوانند مهارت های کار با کامپیوتر را نیز به خوبی بیاموزند. مدرسه دارای یک کتابخانه مجهز از کتاب های مختلف ادبی، علمی، نجوم، ریا ضیات و غیره است تا همگی دانش آموزان بتوانند متناسب با نیاز و البته علاقه خود از خواندن کتاب های مختلف لذت ببرند. 

آزمایشگاه این مدرسه همچنین یکی از آزمایشگاه های مجهز در سطح استان به شمار می رود. به طوری که علاوه بر آن که تمامی آزمایش های دروس علوم به طور کامل در آن اجرا می شود، دانش آموزان می توانند خود را برای مسابقات علمی و المپیادهای مختلف نیز آماده کنند. این مدرسه همچنین دارای یک سالن کنفرانس مجهز به سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای است تا جلسات و همایش های مختلف برای دانش آموزان، اولیا در مناسبت ها و جشن های مختلف برگزار شود.

آدرس دبستان پسرانه بهارستان زنجان

این مدرسه در زنجان، کوی پونک، جنب شرقی موسسه آموزش عالی روزبه واقع شده و مدیریت آن بر عهده آقای علی اصغر آدمی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 3261773 یا 33361773 تماس حاصل کنید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!