آدرس : شهرک غرب، خیابان حسن...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

مدرسه پسرانه باغ دانایی تهران یکی از مدارس غیر دولتی پایتخت است که در مقاطع پیش دبستانی، دبستان دوره اول و دوره دوم فعال می باشد. این دبستان در منطقه دو و در محدوده شهرک غرب واقع شده است. مدیریت این مجموعه برعهده آقای امیر بهمن غلامی است. 

 امکانات مدرسه باغ دانایی تهران

این مدرسه از جمله مدارس هوشمند پایتخت به شمار می رود که در کلاس های آن با تخته هوشمند و دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ و کامپیوتر به دانش آموزان تدریس می شود. هوشمند بودن فضای کلاس باعث می شود که معلم بتواند از امکانات آموزشی متنوعی مانند فیلم و یا عکس نیز استفاده کند. این مدرسه علاوه بر داشتن فضای آموزشی حرفه ای و مناسب، بازی و سرگرمی کودکان را نیز فراموش نکرده است. کودکان در این سن، از بازی کردن خسته نمی شوند و بازی به آن ها انرژی بیشتری می دهد، از این رو در این مدرسه یک اتاق بازی نیز طراحی و ساخته شده است.

ویژگی های مدرسه

مدرسه باغ دانایی تهران از لحاظ ویژگی های فرهنگی، ورزشی و آموزشی جز رتبه های بالای تهران قرار می گیرد. ورزش در این مدرسه به قدری حائز اهمیت است که در آن چمن مصنوعی استفاده شده است. این مدرسه دارای یک سالن غذایی مناسب است و در آن به کودکان وعده های غذایی سالم و مقوی داده می شود. مدرسه باغ دانایی تهران از محدود مدارسی است که دارای کارگاه هنرهای تجسمی است تا دانش آموزان علاقه مند به هنر و مستعد آن بر روی مهارت های خود کار کنند. 

دبستان باغ دانایی همچنین دارای یک کتابخانه با کتاب های متنوع و متعدد، یک آزمایشگاه مجهز و یک کارگاه حرفه و فن است تا دانش آموزان علاوه بر آموزش تئوری، به صورت عملی نیز دروس را یاد بگیرند. در کنار تمرکز بر روی مطالب درسی، مهارت های زندگی و اصول روانشناسی نیز با دانش آموزان کار می شود تا کودکان برای یک زندگی سالم و موفق در آینده ساخته شوند.

آدرس مدرسه باغ دانایی تهران

مدرسه باغ دانایی تهران در شهرک غرب، خیابان حسن سیف، انتهای کوچه دوم، پلاک 1 واقع شده است. شماره تماس مدرسه 26767527 است. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!