آدرس : دیباجی شمالی - خیابا...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

مدرسه پسرانه بادبادک تهران یکی دیگر از مدارس غیر دولتی پایتخت است که محدوده منطقه 1 واقع شده است. این مدرسه در دیباجی شمالی واقع شده و یکی از بهترین مدارس تهران از نظر شیوه آموزش و امکانات آموزشی به شمار می رود.

اطلاعات کلی مدرسه پسرانه بادبادک تهران

بادبادک یکی از قدیمی ترین مدارس تهران است که سال تاسیس آن به سال 1353 باز می گردد. از این رو تجربه مدیریت در این مدرسه بسیار بالا است. مساحت بنای آموزشی آن 460 متر مربع بوده که تعداد 9 کلاس آموزشی را در خود جای داده است. این مدرسه دارای یک حیاط با اندازه مناسب 363 متر مربع است، این فضا برای تعداد دانش آموزان مناسب و کافی است. به طور متوسط در این مدرسه 127 دانش آموز تحصیل می کنند و میانگین تعداد دانش آموز در هر کلاس 14 نفر است. این تعداد دانش اموز در هر کلاس باعث می شود که معلم بتواند به خوبی برای هر دانش آموز وقت و انرژی بگذارد.

امکانات و ویژگی های مدرسه

مدرسه بادبادک به شیوه های نوین و علمی تدریس خود در تهران شناخته شده است. آموزش اصولی و عمیق مفاهیم درسی به دانش آموزان جز مواردی است که در این مدرسه بسیار بر روی آن تاکیده شده است. اولیا دانش آموزان، معلمان و پرسنل مدرسه به طور مداوم چه به صورت حضوری و چه آنلاین با یکدیگر در ارتباط هستند تا اولیا به طور دقیق در جریان روند تحصیلی و یا مشکلات فرزند خود در مدرسه قرار بگیرند. این مدرسه از نظر داشتن امکاناتی مانند آزمایشگاه، کتابخانه، تجهیزات ورزشی در رشته های مختلف فوتبال، تنیس روی میز، بدمینتون و امکانات آموزشی دیگر امتیاز قابل قبولی کسب خواهد کرد.

آدرس مدرسه پسرانه بادبادک تهران

این مدرسه در دیباجی شمالی، خیابان نسرین و پلاک 11 واقع شده است. برای تماس با این مجموعه می توانید با شماره 22297300 تماس حاصل کنید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!