آدرس : شهرک ژاندارمری - بلو...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

مدرسه پسرانه البرز یکی از مدارس مجموعه آموزشی البرز است که از سال 1385فعالیت خود را آغاز کرده است. این مدرسه تا کنون افتخارات زیادی در زمینه استعدادیابی و قبولی مدارس تیزهوشان داشته است و یکی از بهترین مدارس از زمینه کیفیت آموزش دانش آموزان به شمار می رود.

سبک اموزش در مدرسه البرز

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مدرسه پسرانه البرز، شیوه اموزش فرد محور آن است. به معنای آن که آموزش براساس تفاوت های فردی انجام می شود. با این روش استعدادها و کاستی های آموزشی هر دانش آموز مشخص شده و بر روی آن ها کار می شود. این  مساله باعث همسان سازی سطح آموزش برای تمامی دانش آموزان خواهد شد و شما بعد از مدت کوتاهی متوجه پیشرفت تحصیلی فرزند خود خواهید شد.

اطلاعات کلی مدرسه پسرانه البرز

دبستان البرز در منطقه 2 تهران واقع شده و در شهرک ژاندارمری قرار دارد. این مدرسه از نوع دولتی بوده و هر ساله تعداد 392 دانش آموز را پذیرش می کند. مساحت بنای آموزشی آن 324 متر مربع بوده و 10 کلاس آموزشی دارد. نیمکت های هر کلاس از نوع تک نفره است و به طور متوسط در هر کلاس 39 دانش آموز حضور دارند. مساحت حیاط مدرسه نیز حدود 416 متر مربع است و برای بازی و فعالیت این تعداد از دانش آموزان مناسب و کافی است.

امکانات و ویژگی های مدرسه

این مدرسه یکی از مدارس دولتی است که بر روی آموزش دقیق و مناسب دانش آموزان تاکید ویژه دارد. از این رو برای نیل به این هدف، راهکارهای مختلفی را در نظر گرفته است. مدرسان و معلمان این مدرسه همگی از میان افراد مجرب و حرفه ای انتخاب شده اند. آزمایشگاه و کتابخانه مدرسه بسیار مجهز و مناسب است تا تحصیل دانش آموزان تنها محدود به مفاهیم کتاب نباشد. اردوهای علمی و فرهنگی نیز در بازه های زمانی مناسب برای دانش آموزان برگزار می شود.

در کنار توجه به کتاب های درسی، این مدرسه به فعالیت های فرهنگی و ورزشی نیز توجه ویژه دارد. گروه تئاتر، سرود و دیگر کارهای هنری در مدرسه البرز همواره در سطح استان حرف هایی برای گفتن دارد. فعالیت های ورزشی نیز به خصوص فوتبال، تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج نیز در این مدرسه به خوبی پیگیری می شود.

آدرس مدرسه پسرانه البرز

آدرس مدرسه پسرانه البرز شهرک ژاندارمری، بلوار مرزداران و انتهای کوی لادن است. جهت تماس با این مجموعه آموزشی می توانید با شماره 44223695 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!