آدرس : پاسداران گلستان اول،...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

دبستان پسرانه درخت دانش تهران یکی از مدارس غیر انتفاعی در پایتخت است که بیش از 35 سال سابقه فعالیت آموزشی حرفه ای خود را به کار گرفته است. این مدرسه بیش از هر چیز به دنبال تربیت دانش آموزان موفق، با اعتماد به نفس و ماهر است تا بتوانند آینده ساز خود و کشور عزیزمان ایران باشند.

ویژگی های مدرسه پسرانه درخت دانش تهران

دبستان پسرانه درخت دانش تهران با به کاری گیری تخصص های سخت افزار و نرم افزار از آمریکا دنیای آموزش حضوری و آنلاین را به شکلی واقعی ترکیب کرده تا دبستان مصداق واقعی شعار آن باشد. یکی از ویژگی های مهم در این مدرسه استفاده از روش های اموزش شناختی برای کودکان است تا دانش آموزان بتوانند مفاهیم درسی را به طور کامل و عمیق بیاموزند. مجموعه آموزشی درخت دانش در کنار دبستان پسرانه، دارای دبستان دخترانه و مهد کودک نیز هست تا آموزش کودکان به بهترین شکل ممکن انجام شود. 

امکانات مدرسه پسرانه درخت دانش تهران

این مدرسه هوشمند از جدیدترین تجهیزات و نرم افزارهای آموزشی استفاده می کند تا دانش آموزان بتوانند از دروس خود را از جنبه های مختلف و به صورت اصولی بیاموزند. گزینش معلمان و پرسنل در این مدرسه به شکلی سخت گیرانه انجام می شود تا کادر آموزشی مدرسه نیز از میان بهترین و مجرب ترین افراد انتخاب شوند. 

از جمله ویژگی های مدرسه می توان به کلاس های فوق برنامه آن اشاره کرد. کلاس های اموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان از جمله کلاس های فوق برنامه ای است که در این مدرسه به صورت جدی و حرفه ای برگزار می شود. 

کار با کامپیوتر به صورت ساده و به همراه بازی و سرگرمی به کودکان آموزش داده می شود. آشنایی با ویندوز، آشنایی با آفیس تا آموزش برنامه نویسی به زبان ساده از جمله فعالیت های فوق برنامه کاربردی در این مدرسه به شمار می رود.

این مدرسه همچنین دارای یک سالن ورزشی سرپوشیده است که یک سیستم سرمایشی و گرمایشی داشته و رشته های ورزشی مختلف به دانش آموزان آموزش داده می شود. کارگاه های خلاقیت شامل کارگاه سفالگری، خوشنویسی، نقاشی و کلاژ از جمله کارگاه های پرطرفدار دانش اموزان در دبستان پسرانه درخت دانش تهران به شمار می رود. آموزش ریاضی پیشرفته به کودکان، مهارت های زندگی و آداب معاشرت نیز به دانش آموزان انجام می شود تا مهارت های مختلف کودکان تقویت شود.

 آدرس دبستان پسرانه درخت دانش تهران

این دبستان در پاسداران گلستان اول، نرسیده به اتوبان صیاد شیرازی، پلاک 54 واقع شده است. شماره تماس مجموعه 22588361 است که در ساعات کار مدرسه می توانید با آن تماس بگیرید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!