آدرس : پاسداران، خیابان دول...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

دبستان پسرانه باغ مهر تهران یکی از مدارس مجموعه آموزشی باغ مهر پایتخت است که فعالیت خود را از سال 1372 آغاز کرده است. دانش آموزان با آغاز فعالیت تحصیلی خود در مدرسه باغ مهر تهران، می توانند مقاطع بالاتر را نیز در دیگر مدارس این مجموعه آموزشی گذرانده و سطح علمی خود تا رسیدن به کارزار کنکور تا حد زیادی بالا ببرند.

 آشنایی با مجموعه باغ مهر تهران

مجموعه آموزشی باغ مهر تهران دارای 10 مدرسه در کلیه مقاطع آموزشی است. مساحت فضای اموزشی آن به 10 هزار متر مربع و زیر بنای 4600 متر مربع می رسد. این مجموعه در حال حاضر 100 کلاس درس داشته که در آن بیش از 400 کادر مجرب و متخصص در فضایی جذاب و به روز به تدریس و فعالیت آموزشی مشغول هستند. 

امکانات مدرسه پسرانه باغ مهر تهران

مدرسه پسرانه باغ مهر تهران مانند دیگر مدارس این مجموعه دارای فضای آموزشی هوشمند است. بردهای هوشمند و نرم افزارهای آموزشی به معلمان کمک می کند که بتوانند از تمامی دیتا و منابع اموزشی استفاده کنند تا آموزش برای کودکان قابل فهم، جذاب و عمیق باشد. مدرسه همچنین دارای کارگاه رایانه و یک کتابخانه مجهز است. 

در کارگاه رایانه اصول اولیه کار با کامپیوتر و سپس فعالیت های حرفه ای مانند نرم افزارهای طراحی و یا برنامه نویسی به دانش آموزان آموزش داده می شود. کارگاه زبان انگلیسی از دیگر کارگاه هایی است که در دبستان باغ مهر تهران به صورت حرفه ای برگزار می شود تا دانش آموزان نیازی به شرکت در دوره های دیگر آموزش زبان انگلیسی نداشته باشند. مجموعه آموزشی باغ مهر تهران تا کنون بیش از 152 جایزه استانی و کشوری در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی داشته که نشان دهنده کیفیت بالای آموزش در زمینه های مختلف به کودکان است.

در کنار آموزش های تخصصی و علمی به دانش آموزان، مدرسه تمرکز ویژه ای نیز بر روی آموزش مهارت های زندگی به کودکان دارد تا دانش آموزان بتوانند اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده، روابط اجتماعی خود را ارتقا داده و افراد مفیدتری برای خود و جامعه شان شوند.

 آدرس دبستان پسرانه باغ مهر تهران

مدرسه پسرانه باغ مهر تهران در پاسداران، خیابان دولت، بین اختاریه و دیباجی، خیابان زنجانپور، انتهای کوچه پورمند و پلاک 9 واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت نحوه ثبت نام فرزند خود در این مدرسه می توانید با شماره 22775400 یا 22775300 تماس حاصل کنید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!