آدرس : در شهرک غرب، بلوار خ...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

ساعت سرویس دهی : 07:30 - 15:30

دبستان دخترانه نردبان زندگی

 دبستان دخترانه نردبان زندگی یکی از مدارس پروژه محور در تهران است که به کودکان شما این امکان را می دهد که محتواهای درسی را به صورت عملی و همراه با بازی و سرگرمی بیاموزند. این شیوه آموزش خلاقیت کودکان را ارتقا داده و باعث می شود که مفاهیم آموزشی را به صورت طولانی مدت و عمیق بیاموزند.

آشنایی با دبستان دخترانه نردبان زندگی

در این مدرسه آموزش به کودکان به شکلی جدید و کاملا تخصصی انجام می شود. برای مثال از آنجا که میزان و سرعت یادگیری در کودکان متفاوت است یعنی ممکن است برخی دانش آموزان تنها با تکرار یک موضوع آن را یاد بگیرند اما دانش آموز دیگر نیاز به چند بار تکرار داشته باشد، دانش آموزان در گروه بندی های مختلف قرار می گیرند. این مساله به معلم کمک می کند که بتواند برای هر دانش آموز با توجه به تفاوت های فردی وقت و انرژی بگذارد.

در دبستان دخترانه نردبان زندگی حوزه های یادگیری تنها محدود به خواندن و نوشتن، ریاضیات و دیگر علوم پایه نیست. سواد مالی، سواد دیجیتال و رسانه، سواد معنوی، محیط پیرامون و علوم اجتماعی، زبان خارجی و مهارت های شخصی مانند خودشناسی و خود مدیریتی به دانش آموزان آموزش داده می شود.

کودکان در کنار بازی و سرگرمی مطالب را می آموزند، از این رو آموزش برای آن ها خسته کننده نخواهد بود. همچنین با توجه به اهمیت تحرک و فعالیت های فیزیکی کودکان در این سن، بازی ها و مهارت های فیزیکی نیز با کودکان کار می شود. کودکان در دبستان دخترانه نردبان زندگی می توانند از انجام کارهای مختلفی مانند باغبانی، برنامه های بازارچه خیریه، مسابقات پدر دختری یا مادر دختری، آب بازی و غیره لذت برده و مهارت های فردی خود را بالا ببرند.

مشخصات دبستان دخترانه نردبان زندگی

  • کلاس‌های فوق برنامه : هنری - ورزشی - درسی - تئاتر
  • سالن ورزش : دارد
  • بستر اختصاصی برای آموزش مجازی : دارد
  • نهارخوری : دارد
  • آموزش زبان انگلیسی : دارد
  • آموزش زبان فرانسه : دارد
  • جای پارک : به سختی

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!