آدرس : کلپا، خیابان جهاد، خ...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

دبستان دخترانه شهید بهشتی همدان یکی از مدارسی است که در منطقه 2 استان واقع شده است. این مدرسه از نظر امکانات آموزشی یکی از بهترین مدارس موجود در استان همدان به شمار می رود و اولیا و دانش آموزان میزان رضایت بالایی از این مدرسه و عملکرد آن دارند.

 ویژگی های کلی مدرسه

دبستان دخترانه شهید بهشتی همدان از جمله مدارس دولتی این استان به شمار می رود. این مدرسه حدود 408 متر مربع را برای فضای آموزشی خود از جمله کلاس ها، آزمایشگاه و غیره اختصاص داده است. در این مدرسه به طور متوسط در هر کلاس حدود 40 دانش آموز حضور دارند که با توجه به فضا و بزرگی کلاس مناسب است. نیمکت ها در کلاس به صورت دو نفره بوده و فضای کلاس نیز دلباز و مناسب است. این مدرسه در هر سال تنها حدود 250 دانش اموز را ثبت نام می کند، بنابراین اگر قصد ثبت نام در این مدرسه را دارید، در نظر داشته باشید که ظرفیت آن ممکن است در زمان کوتاهی پر شود.

امکانات و ویژگی های مدرسه

یکی از ویژگی های این مدرسه، انتخاب دقیق پرنسل مجرب و حرفه ای است که دلسوزانه برای تمامی دانش اموزان وقت و انرژی می گذارند. این مدرسه دارای یک آزمایشگاه است تا دانش آموزان بتوانند بسیاری از درس های علوم خود را به صورت عملی نیز انجام داده و به صورت عمیق تری آن را بیاموزند. در این مدرسه معاینات دوره ای دهان و دندان و بینایی سنجی انجام می شود تا در صورت وجود مشکل، به زودی متوجه آن شده و به دنبال درمان باشید. فعالیت های ورزشی در این مدرسه همیشه اولویتی بالا و در کنار اولویت آموزشی داشته است. 

در کنار امکانات ورزشی مختلف مانند تنیس روی میز، بدمینتون، والیبال و غیره، آموزش حرفه ای در رشته های ورزشی مختلف به دانش آموزان داده می شود تا بتوانند علاوه بر تقویت مهارت های خود در مسابقات دانش آموزی استان نیز شرکت کنند. 

آدرس مدرسه

این مدرسه در همدان، کلپا، خیابان جهاد، خیابان عارف قزوینی واقع شده است. شماره تلفن این مدرسه جهت تماس با آن و کسب اطلاعات بیشتر 08138232010 است. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!