آدرس : در اشرفی اصفهانی، نر...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

ساعت سرویس دهی : -

 

دبستان دخترانه سوده یکی از زیر مجموعه ‌های مجتمع آموزشی سوده است که دارای دبستان و پیش دبستانی، متوسط اول و دوم و هنرستان می باشد. این مجموعه آموزشی فعالیت خود را از سال 1375 آغاز کرده و در حال حاضر یکی از موفق ترین مدارس آموزشی کشور به شمار می رود.

امکانات و ویژگی های دبستان دخترانه سوده

مجموعه آموزشی سوده بیش از 1300 متر مربع فضای آموزشی برای دانش آموزان دارد تا دانش آموزان بتوانند در فضایی بزرگ و دلباز به آموزش در کنار دوستان خود بپردازند. این مدرسه جز مدارس هوشمند بوده و با در اختیار داشتن بیش از هزار کامپیوتر و تبلت، به هر دانش آموز امکان استفاده اختصاصی از یک دستگاه دیجیتال را داده است. با توجه به تعداد کافی دستگاه های دیجیتال، آموزش در سوده از روش سنتی و قدیمی خود فاصله گرفته و از روش ها و منابع نوین مانند استفاده از فیلم ها و کلیپ ها برای آموزش بهتر دانش آموزان بهره می برد.

مجموعه آموزشی سوده دارای دپارتمان تخصصی زبان های خارجی انگلیسی، فرانسه و آلمانی است تا دانش آموزان بتوانند متناسب با نیاز خود در ان ها شرکت کنند. مدرسه دارای آزمایش های تخصصی و مجهز برای رده های سنی و مقاطع مختلف است تا دانش آموزان بتوانند علوم و مفاهیم را به صورت عملی بیاموزند. در این مجموعه آموزشی همچنین یک سالن رصد و نجوم نیز وجود دارد تا دانش آموزان با علوم نجوم و ستاره شناسی نیز آشنا شوند.

 

دیگر امکانات دبستان دخترانه سوده

دبستان دخترانه سوده به عنوان بخشی از مجموعه آموزشی به همین نام دارای امکانات ورزشی عالی است. مدرسه دارای سالن اختصاصی و کلاس آموزشی استخر و شنا، دفاع شخصی، پاتیناژ، ژیمناستیک، سالن‌های توپی است تا دانش آموزان دبستانی در تایم مخصوص خود از این امکانات ورزشی و آموزش‌های ان استفاده کنند. از دیگر امکانات مجموعه آموزشی سوده می توان به 2 سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر، سالن سمعی بصری، کتابخانه مجهز، 3 سایت کامپیوتر با داشتن 50 سیستم اشاره کرد. لازم به ذکر است که کادر آموزشی و اداری مدرسه نیز از میان افراد حرفه ای و با تجربه انتخاب می شوند تا همه چیز در آموزش و پرورش کودکان بهترین باشد.

آدرس دبستان دخترانه سوده

دبستان دخترانه سوده به مدیریت سرکار خانم سهامی در اشرفی اصفهانی، نرسیده به پل همت، انتهای خیابان شهید قموشی و در بن بست سوده واقع شده است. 

مشخصات دبستان دخترانه سوده (اشرفی اصفهانی)

  • سال تاسیس : 1380
  • کلاس‌های فوق برنامه : هنری - ورزشی - درسی - موسیقی - تئاتر
  • سالن ورزش : دارد
  • استخر : دارد
  • بستر اختصاصی برای آموزش مجازی : دارد
  • نهارخوری : دارد
  • سرویس رفت و برگشت :
  • آموزش زبان انگلیسی : دارد
  • آموزش زبان فرانسه : دارد
  • جای پارک : به راحتی

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!