آدرس : فرشته، خیابان آقا بز...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

 مدرسه درخشان تهران یکی دیگر از مدارس غیر دولتی پایتخت است که تمرکز و تلاش بسیار زیادی بر روی استعدادیابی کودکان و رشد آن ها طی سالیان متوالی انجام داده است. این مدرسه در منطقه های 1 و6 تهران واقع شده و سال تاسیس آن به سال 1378 باز می گردد. این دبستان دارای پیش دبستانی نیز هست و می توانید فرزند خود را از همان ابتدای شروع تحصیل در این مدرسه ثبت نام کنید.

اطلاعات کلی دبستان دخترانه درخشان تهران

دبستان درخشان یکی از بهترین مدارسی است که می توانید برای تحصیل فرزند دلبند خود انتخاب کنید. این مدرسه دارای 15 کلاس در حدود 436 متر مربع فضای آموزشی است. در هر کلاس به طور میانگین 19 دانش آموز حضور خواهند داشت. تعداد کل دانش آموزان در هر سال تحصیلی حدود 288 نفر است. برای این تعداد دانش آموز یک حیاط بزرگ به مساحت 469 متر مربع ساخته شده است که برای بازی ها و دورهمی های دانش آموزان کافی و مناسب است.

امکانات و فضاهای آموزشی مدرسه

این مدرسه بهترین و مجهزترین امکانات را برای دانش آموزان در نظر گرفته است. مدرسه دارای کلاس های هوشمند است تا دانش آموزان مباحث درسی را در کنار تکنولوژی و علم روز یاد بگیرند. در این مدرسه یک اتاق بازی مجهز نیز برای کودکان طراحی و ساخته شده است تا کودکان در یک فضای خشک و بی روح در مدرسه خسته نشوند. یک کتابخانه از بهترین و جدیدترین کتاب های علمی و ادبی در مدرسه وجود دارد و دانش آموزان می توانند کتاب دلخواه خود را از آن امانت بگیرند. یک ازمایشگاه مجهز، سایت و نمازخانه از دیگر امکانات مدرسه به شمار می رود.

 برنامه های آموزشی مدرسه

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این دبستان به دنبال استعدادیابی کودکان و پرورش ان است. از این رو از یک کادر جوان و نخبه برای آموزش بهره گرفته که به خوبی با دانش آموزان ارتباط برقرار می کنند. برنامه نویسی به کودکان به روش هایی جذاب اموزش داده می شود تا کودکان بتوانند از همین سن مهارت های شغلی را نیز بیاموزند.

مدرسه دارای روانشناسان متخصصی است که به کودکان و والدین آن ها در زمینه های تحصیلی و غیر تحصیلی مشاوره می دهند. این مدرسه غیر انتفاعی شاید جز محدود مدارسی است که دارای واحد HSE و بهداشت فردی و محیط کار است. در مدرسه به طور مداوم کارگاه های مختلفی مانند کارگاه هنر، مهارت پروری و یا تربیت کودکان برای والدین برگزار می شود، تا تنها آموزش در مدرسه به کتاب های درسی محدود نشود. مدرسه دخترانه درخشان همچنین آزمون های دوره ای علاوه بر امتحان های کلاسی برگزار می کند تا روند رشد تحصیلی کودکان به طور دقیق مشخص شود.

مشخصات دبستان دخترانه درخشان

  • سال تاسیس : 1378
  • کلاس‌های فوق برنامه : هنری - ورزشی - درسی - تئاتر
  • سالن ورزش : دارد
  • بستر اختصاصی برای آموزش مجازی : دارد
  • نهارخوری : دارد
  • سرویس رفت و برگشت : شخصی
  • حدود متراژ : 500
  • آموزش زبان انگلیسی : دارد
  • جای پارک : به سختی

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!