آدرس : فرمانیه، بعد از دیبا...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

بهشت برین یکی از مجموعه های آموزشی دبستان و پیش دبستانی در پایتخت است که عمیقا بر این باورند که مدرسه خانه دوم کودکان است. از این رو از هیچ کوششی جهت آرامش کودکان، رشد و پیشرفت تحصیلی و مهارت های زندگی آن ها دریغ نمی کنند.

آشنایی کلی با مدرسه بهشت برین

مدرسه دخترانه بهشت برین یکی از مدارس غیر دولتی تهران است که در مقاطع دبستان و پیش دبستانی فعالیت می کند. این مدرسه در منطقه 1 تهران واقع شده و مدیریت آن برعهده خانم گیتی سلطانی امین بوده و موسس آن خانم نوشین گیوه چی هستند. این مدرسه یک حیاط بزرگ به مساحت 512 متر مربع دارد تا دانش آموزان بتوانند در زنگ های تفریح آزادی عمل کافی برای بازی و شیطنت های خود داشته باشند. فعالیت های کودکان در زنگ های تفریح به طور کامل توسط معاونان مدرسه کنترل شده تا مشکلی برای دانش آموزان پیش نیاید. این مدرسه به طور میانگین در هر سال تعداد 252 دانش آموز را ثبت نام می کند.

امکانات و ویژگی های مدرسه

مدرسه دخترانه بهشت برین از جمله مدارسی است که تاکید ویژه ای بر روی اهمیت تغذیه کودکان دارد. از این رو مدرسه دارای یک آشپزخانه است که صبحانه و ناهار در ان از بهترین و تازه ترین مواد اماده می شود. آموزش در این مدرسه به روش جدید و کاربردی شناختی انجام می شود، تا کودکان بدون احساس خستگی از درس، عمیقا با آن درگیر شده و آن را بیاموزند. ابزارات مونته سوری در مدرسه دخترانه بهشت برین تهران به طور کامل جهت آموزش کودکان در نظر گرفته شده است.

علاوه بر یک کتابخانه بزرگ با کتاب های متنوع، در کلاس های درس نیز یک کتابخانه کوچک وجود دارد، تا دانش آموزان بتوانند در زمان های استراحت کلاس به صورت گروهی کتاب بخوانند. آزمایشگاه مدرسه نیز بسیار مجهز و تکمیل است. مدرسه همچنین دارای اتاق کنفرانس با امکانات سمعی بصری است. از این رو معلمان مدرسه می توانند در صورت نیاز برای آموزش برخی از دروس از فایل های آموزشی تصویری و فایل های کامپیوتری نیز استفاده کنند. دبستان دخترانه بهشت برین یک سالن ورزشی مجهز دارد که کودکان می توانند در آن به انجام حرکات یوگا و یا ورزش های دیگر بپردازند.

یکی دیگر از ویژگی های عالی و منحصر به فرد در این مدرسه، کلاس های فوق برنامه بسیار کاربردی برای کودکان است که می توانند مطابق با سلیقه و علاقه خود آن ها را انتخاب کنند. از جمله این کلاس ها می توان به آموزش زبان انگلیسی، یوگا، مهارت های زندگی، زبان فرانسه، فناوری اطلاعات، نقاشی و خوشنویسی اشاره کرد.

آدرس دبستان دخترانه بهشت برین تهران

آدرس دبستان دخترانه بهشت برین فرمانیه، بعد از دیباجی شمالی، خیابان مریم، کوچه ارغوان غربی، پلاک 52 است. جهت ارتباط با کادر اداری مدرسه می توانید با شماره 22284914 و 22282925 تماس حاصل کنید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!