آدرس : رضاشهر، بلوار رضوی،...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

دبستان غیر دولتی بهشت مشهد یکی از مدارس خراسان رضوی است که موسس آن جناب آقای سید شهاب الدین رضوی می باشد. ایشان رئیس اسبق آموزش و پروش ناحیه 6 مشهد، عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بوده و بیش از 30 سال سابقه فعالیت حرفه ای در آموزش و پرورش دارند.

اطلاعات کلی دبستان دخترانه بهشت مشهد

این دبستان در سال 1392 تاسیس شده و در 10 سال اخیر توانسته رضایت خاطر والدین و دانش آموزان را تا حد بسیار زیادی به دست اورد. این دبستان دارای 4 طبقه بوده و زیر بنای اموزشی آن حدود 2 هزار متر مربع است. این مدرسه 18 کلاس آموزشی داشته و که هر کدام از کلاس ها فضایی دلباز و روشن دارند. این مدرسه به طور میانگین در هر سال تعداد 190 دانش اموز را پذیرش می کند. مساحت حیاط حدود 475 متر مربع بوده و فضای بسیار مناسبی برای بازی کودکان در اختیار آن ها قرار می دهد. 

امکانات و ویژگی های دبستان دخترانه

در کنار فضای آموزشی عالی و حرفه ای، در این مدرسه یک ازمایشگاه علوم مجهز با وسایل جدید وجود دارد. دانش آموزان برای تمامی درس های علوم که نیاز به آزمایش عملی دارد، در ازمایشگاه حاضر شده و درس های خود را به شکل عملی می آموزند. کارگاه کامپیوار در این مدرسه به دانش آموزان کمک می کند که با علوم  کامپیوتر و یکی از ضروری ترین مهارت های حال حاضر کار و زندگی آشنا شوند.

مدرسه دارای بخش مشاوره فعال است که توسط خانم دکتر مهسا محسنی اداره می شود. دانش آموزان می توانند به راحتی به مشاور مدرسه خود مراجعه کرده و مسائل تحصیلی و غیر تحصیلی خود را با مشاور در میان بگذارند. در مدرسه بهشت مشهد، طبق برنامه های مشخص، جلسات اولیا و مربیان برگزار می شود تا والدین در جریان اتفاق های مدرسه و پیشرفت های تحصیلی فرزندان خود قرار بگیرند. مدرسه بهشت در کنار فعالیت های آموزشی مناسب، تمرکز قابل توجهی نیز بر روی دیگر مهارت های کودکان از جمله ورزش و فعالیت های هنری آن ها دارد. 

آدرس مدرسه بهشت مشهد

مدرسه بهشت مشهد در رضاشهر، بلوار رضوی، رضوی 31، جنب فضای سبز واقع شده است. جهت تماس با دفتر مدرسه می توانید با شماره 05138792510 ارتباط برقرار کنید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!