آدرس : کرج، میدان آزادگان،...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

مدرسه دخترانه بهاران کرج یک مدرسه غیر دولتی بوده که در منطقه 3 واقع شده است. این مدرسه یکی از مدارس با سابقه استان البرز به شمار رفته و تا کنون کودکان زیادی را ثبت نام کرده است. سال تاسیس آن به سال 1372 باز می گردد. این دبستان با داشتن امکانات آموزشی و رفاهی مناسب، یک انتخاب عالی برای تحصیل فرزندان شما خواهد بود.

امکانات کلی دبستان دخترانه بهاران

این دبستان دخترانه از نوع مدارس غیر دولتی است و شما برای ثبت نام فرزند خود در آن باید شهریه پرداخت کنید. البته شهریه با توجه به امکانات آموزشی مناسب و قابل پرداخت است. مدرسه دارای 461 متر مربع مساحت آموزشی است که تعداد 22 کلاس را در خود جای داده است.

به طور میانگین در هر کلاس حدود 15 دانش آموز حضور دارند که تعدادی بسیار مناسب است و معلم می تواند به خوبی برای تمامی دانش آموزان وقت بگذارد. این مدرسه به طور میانگین در هر سال تعداد 331 دانش آموز را ثبت نام می کند، بنابراین بهتر است از اواسط بهار برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنید. مدرسه دارای یک حیاط بزرگ با مساحت 564 متر مربع است که برای این تعداد دانش آموزان مناسب خواهد بود.

 امکانات و ویژگی های مدرسه

مدرسه بهاران از جمله مدارس مجهز به سیستم هوشمند تحصیلی است تا کودکان از روش های سنتی آموزش فاصله بگیرند. این امکان به معلمان اجازه می دهد از فایل های آموزش مختلف و متنوعی برای آموزش استفاده کنند. کتابخانه ای با تعداد کتاب بالا و تنوع عالی و یک آزمایشگاه علوم مجهز از دیگر امکانات این مدرسه به شمار می رود. مدرسه بهاران سرمایه گذاری قابل توجهی بر روی استعدادهای تحصیلی و غیر تحصیلی کودکان کرده است. به طوری که هر ساله دانش آموزان این مدرسه در مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی مقام کسب می کنند. کادر این مدرسه همگی از میان معلمان باتجربه و دلسوز استان انتخاب شده اند تا آموزش دانش آموزان به بهترین شکل انجام شود. این مدرسه بسیاری از آموزش های خود را از روش بازی انجام می دهد تا کودکان بتوانند به بهترین شکل ممکن دروس خود را بیاموزند. 

مشخصات دبستان دخترانه بهاران

  • کلاس‌های فوق برنامه : - ورزشی - درسی
  • سالن ورزش : دارد
  • بستر اختصاصی برای آموزش مجازی : دارد
  • سرویس رفت و برگشت : شخصی
  • حدود متراژ : 500
  • آموزش زبان انگلیسی : دارد
  • جای پارک : به راحتی

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!
  • profile_pic
    sara
    ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

    مدرسه ی خیلی خوبیه. از همه نظر،جشن و اردو کادر مدرسه و..