آدرس : منطقه 3، بلوار آفریق...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : 07:50 - 16:30

 دبستان دخترانه بامداد پارسی تهران از جمله مدارس غیر دولتی است که در منطقه 3 تهران واقع شده است. موسس این دبستان سرکار خانم طوبی فتحی است و در حال حاضر مدیریت آن را خانم طاهره صاحب الزمانی برعهده دارد.

اطلاعات کلی دبستان دخترانه پارسی تهران

سال تاسیس دبستان دخترانه پارسی تهران به سال 1368 باز می گردد. از این رو این مدرسه بیش از 30 دهه فعالیت کاری و موفق در زمینه آموزش و پرورش کودکان دارد. دبستان پارسی تهران 472 متر مربع فضای آموزشی دارد که در این فضا تنها 9 کلاس ساخته شده است. این مساله نشان دهنده وسعت و فضای کافی هر کلاس متناسب با تعداد دانش آموزان است. به طور متوسط در هر کلاس 44 دانش آموز حضور خواهد داشت. نوع نیمکت های مدرسه تک نفره است. مساحت حیاط مدرسه 459 متر مربع است که برای این تعداد از دانش آموزان مساحت کافی و مناسبی به شمار می رود.

امکانات ویژگی های مدرسه دخترانه پارسی

مدرسه دخترانه پارسی یکی از مدارسی است که از شیوه شناختی برای آموزش استفاده می کند. در این روش دانش آموزان به جای آموزش خشک و تئوری مباحث خودشان دست به کار شده و مفاهیم درسی را به صورت عملی و در کارهای گروهی یاد می گیرند. از این رو تعامل اجتماعی، کار گروهی، مهارت حل مساله و البته اعتماد به نفس کودکان افزایش پیدا می کند.

دبستان دخترانه پارسی تاکید ویژه ای بر روی آموزش زبان انگلیسی نیز دارد. از این رو کلاس های فوق برنامه زبان با مدرسان حرفه ای در این مدرسه به دانش آموزان آموزش داده می شود. به طوری که این مدرسه رتبه اول آموزش زبان انگلیسی و فرانسه در کشور را دارا است. مدرسه دخترانه پارسی همچنین رتبه دار کشوری در زمینه آموزش آنلاین با کلاس های مجهز به اسمارت برد است.

ویژگی های مدرسه

نکته قابل توجه دیگر توجه به فعالیت های ورزشی و فرهنگی در مدرسه است. امکانات ورزشی در این مدرسه مناسب است و همواره این مدرسه در مسابقات مدارس پایتخت حضور فعال و موفقی داشته است.

معلمان و پرسنل مدرسه همگی از افراد با تجربه انتخاب شده اند و رفتاری دلسوزانه با دانش اموزان دارند. فعالیت های درسی و غیر درسی کودکان به طور مداوم به اولیا آن ها گزارش داده می شود. از دیگر ویژگی های عالی این مدرسه می توان به تیم مشاوره قوی در زمینه آموزش تحصیلی و مشکلات شخصی دانش آموزان اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های مدرسه می توان به اتاق بازی و وسایل بازی در حیاط و استخر اختصاصی اشاره کرد. در نتیجه کودک شما از مدرسه هیچ گاه خسته نخواهد شد.

مشخصات دبستان دخترانه بامداد پارسی

  • کلاس‌های فوق برنامه : هنری - ورزشی - درسی
  • سالن ورزش : دارد
  • بستر اختصاصی برای آموزش مجازی : دارد
  • نهارخوری : دارد
  • سرویس رفت و برگشت : شخصی
  • آموزش زبان انگلیسی : دارد
  • جای پارک : به سختی

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!