آدرس : ارشاد، بلوار دستغیب،...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

موسسه آموزشی امام حسین مشهد از جمله مدارس غیر دولتی در این شهر است که دارای شعبات مختلف دخترانه و پسرانه در مقاطع ابتدایی تا دبیرستان است. آموزش در این مدارس به شکل دقیق و همراه با جزئیات انجام می شود تا همه دانش آموزان بتوانند متناسب با توانایی ها و استعدادهای خود پیشرفت تحصیلی داشته باشند. 

 امکانات و ویژگی های مدرسه

در تمامی مدارس امام حسین مشهد، معلمان و کادر دفتری از میان افرادی مجرب و حرفه ای انتخاب شده اند. معلمان بر روی آموزش هر دانش آموز تاکید کرده و برای هر شخص به اندازه کافی وقت می گذارند. مدرسه دارای یک آزمایشگاه مجهز است و دانش آموزان همراه با معلم خود در فضایی ایمن به آزمایش دروس تجربی خود می پردازند. 

در این مدرسه کارگاه های اموزشی مختلفی مانند کار با سفال برای کودکان برگزار می شود تا محیط مدرسه از فضای خشک آموزشی بیرون آمده و دانش آموزان از انجام یک کار گروهی لذت ببرند. مدارس امام حسین مشهد از جمله مدارسی هستند که طی زمان بندی های مناسب، نسبت به برگزاری اردوهای یک روزه علمی اقدام می کنند. این اردوها می تواند برای دانش آموزان بسیار هیجان انگیز بوده و به یادگیری آن ها بسیار کمک کند.

جلسات آموزش خانواده جلساتی است که در این مدارس به طور مستمر برای والدین برگزار می شود. والدین در این مدارس با چالش های پیش روی کودکان در این سن آشنا شده و نحوه مناسب برخورد با کودکان را می آموزند. آموزش های دینی نیز در این مدرسه بسیار مورد توجه قرار می گیرد، از این رو اگر دوست دارید فرزند شما در کنار تحصیل، آموزش مذهبی نیز داشته باشد، این مدرسه می تواند  گزینه مناسبی برای شما به شمار رود. 

آدرس مدرسه دبستان دخترانه امام حسین مشهد شماره 2

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، مدارس امام حسین در مشهد چندین شعبه دارد. دبستان دخترانه امام حسین شعبه 2 در ارشاد، بلوار دستغیب، خیابان بیستون، خیابان وحدت نهم واقع شده است. شماره تماس مجموعه 08137614544 می باشد. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!