آدرس : مشهد، بلوار جانباز،...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنج شنبه

ساعت سرویس دهی : 08:30 - 16:30

کیدو کیدزکلاب

کیدو کیدزکلاب مهدکودک و خانه بازی کودک واقع در استان خراسان رضوی، مشهد است که تمامی امکانات لازم و استاندارد را در محیطی کاملا امن برای کودکان شما فراهم آورده است. مهدکودک کیدو یکی از بهترین مهدکودک و خانه بازی کودک در مشهد است که دو زبانه بوده و با استفاده از روش ها اسکوپ کودکان شما را آموزش می‌دهند. کیدزکلاب کیدو کار خود را از سال 1397 شروع کرده و تا الان فعالیتی عالی ارائه داده که هم کودکان و هم والدین از عملکردشان راضی هستند.

وجود کلاس‌های کوناگون به صورت آنلاین و حضوری از جمله آموزش زبان انگلیسی با استفاده از موسیقی و نقاشی، درست کردن کاردستی‌های مختلف، درست کردن اسلایم‌های رنگی و آموزش مهارت‌های بسیار دیگر با استفاده از بازی و تکنیک‌های مختلف مهدکودک کیدو را جزو پیشرفته‌ترین مهدکودک‌های مشهد کرده است. کلاس‌های مهدکودک آنلاین تعاملی در دوزبان است و بستری مناسب برای اجتماعی شدن کودکان هستند. کلاس‌های آنلاین این مجموعه شبیه فعالیت‌های مشابه کلاس‌ های حضوری دارند به گونه‌ای که کودکان مانند کلاس حضوری با یکدیگر تعامل دارند، جشن تولد برگزار می‌کنند، اسباب بازی‌های خود را به یکدیگر نشان می‌دهند و از کلاس خود لذت خواهند برد. 

همچنین کودکان کیدز کلاب یک روز در هفته موسیقی و یک روز در هفته یوگا دارند.

در کلاس های مهدکودک حضوری، هر ماه حدود 120 کودک ثبت نام می کنند. والدین باید از ماه قبل نسبت به ثبت نام ماه جدید اقدام کنند. ظرفیت کلاس های حضوری مهدکودک کیدو کیدز کلاب محدود است و به همین دلیل کلاس ها به سرعت پر می شوند. ثبت نام در پیش دبستانی و مهدکودک حضوری نیازمند مصاحبه است. والدین ابتدا باید فرمی را در وب سایت پر کنند و سپس تایم مصاحبه دریافت کنند. خانواده ها در آخر برای مصاحبه به مهدکودک حضوری مراجعه می کنند و پس از قبولی اقدام به ثبت نام خواهند کرد. ثبت نام کودک در اولین ماه که فضای خالی داشته باشد صورت می گیرد و اولویت با کودکانی است که زودتر برای مصاحبه و ثبت نام اقدام کرده‌اند.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!