آدرس : صادقیه، بلوار کاشانی...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

 اگر برای نگه داری، رشد و تربیت فرزند خود به دنبال یک مهد کودک عالی و حرفه ای هستید، مهد کودک بادبادک می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این مهد کودک ساختاری شبیه به خانه کودک دارد و بیش از هر چیز دیگر کودکان در این مهد از بازی کردن لذت می برند. این مهد نیز یک مهد دو زبانه است و کودکان می توانند از همان سنین کودکی زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند.

شرایط ثبت نام در مهد کودک بادبادک

یکی از ویژگی های این مهد کودک آن است که شرایط ثبت نام در آن متفاوت با مهدهای دیگر است. شما اگر شاغل هستید، می توانید فرزند خود را از صبح تا غروب به پرسنل حرفه ای مهد بسپارید. همچنین اگر بخواهید می توانید تنها چند ساعت در روز فرزند خود را به مهد ببرید. ثبت نام کودکان نیز می تواند به شکل های مختلف پرداخت شود. برای مثال اجباری به پرداخت هزینه سالیانه نیست، شما اگر فرزند خود را تنها یک ساعت به مهد ببرید، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.

 امکانات مهد کودک بادبادک

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، همه چیز برای یک بازی هیجان انگیز و آموزشی برای کودکان مهیا است. در این مهد جدیدترین و بهترین وسایل بازی وجود دارد و کودکان از بودن در این مجموعه احساس امنیت و شادی خواهند کرد. در این مهد کلاس ها و کارگاه های مختلف موسیقی، ورزش، ریاضی، هنر و هوش برگزار می شود تا استعدادهای واقعی کودکان کشف شده و والدین بتوانند بر روی آن سرمایه گذاری کنند.

پرسنل این مجموعه همگی افراد تحصیل کرده و مجرب هستند. روانشناسی برخورد با کودکان را به خوبی می دانند و به راحتی با فرزندان شما ارتباط برقرار می کنند. کودکان در هر لحظه تحت نظارت مربیان مهد هستند تا هیچ مشکلی برای کودکان پیش نیاید. این مهد نیز جز مهدهای دو زبانه تهران است که تمرکز زیادی بر روی آموزش زبان انگلیسی به کودکان دارد. در این مهد تمامی برنامه ها و بازی ها برای رشد فکری و اجتماعی کودکان است و شما می توانید با خیال آسوده از کیفیت و کارایی مهم، فرزند خود را به این مهد بسپارید.

این مهد کودک دارای دو شعبه در پایتخت است.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!
  • profile_pic
    ساره
    ۱۴۰۲/۰۶/۰۶

    خیر سمت غربه

  • profile_pic
    مهدی
    ۱۴۰۲/۰۶/۰۶

    همون بادبادک معروف